En förkylninsgsvecka

 
 
Hej! Nu är jag tillbaks igen! Blev jätteförkyld förra söndagen, hann med ett pass i måndags men sen kändes det vettigt att bara ta det lugnt resten av veckan för att vänta ut förkylningen. Idag mår jag mycket bättre, fortfarande lite trött, men ingen snorig nos och ingen ond hals, så jag är jättetaggad för att komma till gymmet imorgon :)

Och som det har kliat i kroppen denna vecka utan träning... Herregud! Har varit så sjukt sugen på att lyfta och har känt mig sur och gnällig när träningen har uteblivit. En ganska härlig känsla om jag ska varar ärlig. Det är kul att känna att träningen har blivit en så pass stor del av mig att kroppen faktiskt längtar efter det! 

Den här veckan har känts så där,  med utesluten träning så har jag känt mig "tjock och plufsig", hoppas att den känslan vänder när jag kommer igång nu igen! 
 
Och igår hämtade jag ut ett paket från gymgrossisten! Genom Styrkelabbet.se har man fram till idag rabatt på Whey-80 proteinpulver, så jag passade på. Ett bra sätt för mig att få i mig mer protein - finnder det svårt emellanåt med "vanlig" mat. Dessutom helt ok med bara ca 2g kolhydrater per shake :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0