Veckan

Det har varit en bra vecka! Jag är så sjukt taggad på nya upplägget, och har haft ett sånt sug efter att åka på gymmet idag på en SÖNDAG bara för att få göra ett tredje pass denna vecka :) Har aldrig någonsin ens tänkt tanken att åka till gymmet på en söndag (mest för att jag tänker mig att det är jättejättemycket människor där...).
 
Jag kollar mycket videos på teknik på youtube och övar känsla och teknik här hemma framför spegeln, bara för att känna på och hitta något som känns rätt. Mest i marklyft just nu då det är där jag får ont i ländryggen och imorgon är det ett maklyftsset som gäller. Svårt dock att träna teknik när det bara är ett set mark i passet? Kanske får lägga på lite lite och nöta teknik där också och gå ifrån det där enda setet och öka på! 

I veckan har jag också hunnit med tre stycken cardiopass, två PW's varvade med löpning (1h 10 min vardera) och ett pass på crosstrainern (37 min).
 
Det känns bra, jag känner mig motiverad och stark, fokuserad och driven. Hoppas känslan håller i sig! Jag är lite nervig över byte av gym nu i slutet av Juni då jag flyttar till Östersund och ska börja på Friskis och Svettis igen, men det går nog bra :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0