V.14

 
 
Ännu en vecka gjord och det känns bra! Det har gått fort... Träningen har flytit på, dock så har jag slarvat med cardion och den har inte blivit av så som jag egentligen vill, men så blir det ibland! 

I förrgår på ryggpasset såg jag ut som på bilden där uppe, hehe! Dock så blev det något när jag gjorde marken, jag ökade äntligen upp till 60kilo, men tungt var det. Jag tyckte det kändes bra i lyften, men antagligen så gör jag något fel, efter träningen var slut så kände jag något i ländryggen och fick direkt ganska ont, kunde knappt gå upprätt ;) Till idag har det gått över, men antagligen så måste jag se över hur tekniken i mina marklyft ser ut. Nästa vecka sänker jag vikten lite igen för att försöka göra rätt.

Idag gjorde jag mitt bröstpass och äntligen börjar bänken på mina 30(små) kilo kännas bra. Ökade förr-förra veckan - då var det jävligt tungt och jag pallade bara 5 reps på vardera set. Förra veckan gick det lite segt på 8 reps, kändes väldigt tungt men det gick - men idag kändes det så enkelt, vilket var skönt! Lite progress i alla fall :) Resten av passet idag flöt på bra också! :)
 
Jag får se hur det blir nästa vecka. Jag åker till Östersund över påsken och har inte pengar till att vara på Friskis de dagar jag har mina styrkepass så eventuellt så blir det en lite ledig vecka där (även om det är VÄLDIGT ofrivilligt!) Ska göra ett pass på SATS på tisdag efter skolan och tänker att jag kör en kombo av mina tre styrkepass med fokus på de övningar jag gillar bäst - ska försöka plocka ihop ett bra helkroppspass så att alla kroppsdelar får jobba lite åtminstonde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0