Katastrofmånaden

Usch vad längesen det var jag skrev något här! Jag har varit i den värsta svackan någonsin under mina snart 5 år med LCHF. Den senaste månaden har jag varit inne i slutspurten av mitt tredje och sista år på min utbildning på Konstfack, vilket har betytt examensarbete. Vi har planerat för och byggt utställning, haft vernissage, och också presentationer av våra arbeten. Det har tagit på mina krafter nå så jävulst och jag har mått SKIT. 
 
Jag har varit otroligt stressad och min kropp slutade funka helt och hållet, både fysiskt och psykiskt. Jag har haft ont ÖVERALLT, mest i ländryggen med flera ryggskott, jag har sovit jättedåligt - haft problem med att somna på nätterna, jag har varit konstant förkyld och trött, ledsen. Det har lett till att jag har tröstätit och inte hållt mig till kosten överhuvudtaget, och gymmet har jag inte varit på en enda gång. Inte ens en liten promenad har jag orkat med. Det har känst förjävligt! 
 
Nu är utställningen på skolan över. Vi har gjort våra presentationer. Det är bara en liten komplettering på rapporten som ska göras, men jag är klar! Och det betyder  att jag kan komma tillbaks. Jag har haft några dagar på mig nu att varva ner och samla ihop mig lite. Jag har inte ont i kroppen, aptiten är tillbaks, jag sover bra, förkylningen har släppt och jag känner mig lugn.
 
Nu är jag påväg tillbaks och detta är en liten nystart för mig :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0