Nystartsveckan

 
 
Min nystartsvecka är snart över. Det känns okej, jag kan ju det här, jag vet hur man gör och hur det går till både kostmässigt och träningsmässigt! 
 
Det har varit otroligt skönt att komma tillbaks lite till gymmet, även om det också har varit motigt! Jag har sänkt vikterna i alla övningar för att låta kroppen känna på lite igen, och det har gått jättebra! Jag har träningsvärk i varenda liten fiber i kroppen och jag älskar ju känslan! :) 
 
Igår gjorde jag bröstpasset, sänkte bänkpressen med 5 kilo, men det var så lätt, jag hade utan tvekan kunnat köra mer och det känns otroligt bra. Då kan jag köra mitt gamla vanliga nästa vecka, och sakta och säkert börja öka ännu lite mer framöver. Så kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0