Ett till par jeans!

 
 
Innan jag hann ta mig till Cubus där jag köpte dessa jeans så beställde jag ett par från Veromoda. Blev lite orolig när jag beställt dom då jag ju egetligen inte alls hade någon aning om storlek eller så.

Jag fick hem dom för ett tag sen, och dom är så fina! Både i färg och modell, men dom är liiiite för små. Jag får på mig dom, och jag får igen knappen, men dom sitter lite för tight för att det ska vara ett par bekväma byxor!

Därför är dessa byxor mitt nästa mål (i klädväg!). Mitt första mål när jag började med LCHF var att återigen komma i min studentklänning. Det gör jag nu! Bilder kommer någon annan dag :) Är så glad att jag ryms i den igen, för den är verkligen SUPERFIN!

Kommentarer
Postat av: ♥ LILLADOCKAN ♥

Heja dig Sofie! Du är grym! :)

2013-03-17 @ 18:37:07
URL: http://denlilladockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0