Lchf-frallor

 
Dessa frallor har baktast väldigt flitigt senaste veckan! SÅ HIMLA GODA JU! Kommer att se fram emot morgondagens frukost! :) En sån här fralla med smör och ost är inte fy skam!

Jag har väldigt svårt för frukost på vardagarna överlag. Mår mycket bättre på förmiddagarna om jag kör periodisk fasta, men det känns inte bra att göra varje vecka - det får duga med varannan :) Men en liten sån här kan slinka ner i magen utan att jag börjar må illa som tur är!
 
(Och tänk den man som får MIG till fru. Så ofta som jag bakar och lagar FANTASTISKT mat. Jag är ett riktigt kap ju! ;))

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej.
Dom ser väldigt goda ut :-), jag skulle gärna vilja ha recept
Mvh/ Karin.

Svar: Hej Karin! Receptet är länkat i inlägget! Eller så kan du bara klicka in dig på denna: http://sofieslchf.blogg.se/2013/march/jills-lchf-frallor.html
Sofie Marklund

2013-03-20 @ 20:00:53
URL: http://karingillberg.blogg.se
Postat av: M.Å.J. Jansson

Wow, ser ju ut som "riktiga" frallor ju :) Håller med om att frukost svårt. Brunch är bättre - all frukostar borde bytas mot brunch :)

Svar: Haha! :) Det blir ofta brunch för mig när jag jobbar hemifrån och får sova några timmar längre. Det är soft! :) Dock så älskar jag frukost på helgerna, när jag får vakna till lite innan jag äter! Testa att göra frallorna, Mikael, dom är SUPERGODA! Är ju inte som riktiga frallor i konsistens, men väldigt goda ändå! :)
Sofie Marklund

2013-03-21 @ 19:51:00
URL: http://redhousegraphics.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0