Sjukt omotiverad idag...!



Hehe, jag önskar att jag var så här stark och peppad idag - men fyyyy vad omotiverad jag är till att löpträna. Ännu ett 30-minuterspass ska avverkas, och jag är riktigt slut i alla kroppsdelar idag, känns det som. Det ömmar och känns bara allmänt tungt :( Antagligen då jag både tränade på crosstrainern och löptränade lite på band igår.

Men jag ska ut! Ska bara vänta nån timme till så att det inte är så fruktansvärt varmt ute ;) Idag, för första gången på över ett år är jag ganska så sugen på en energigivande celcius. Men det är ett big no-no då jag håller stenhårt på min socker- och sötningsfria period fram till den 6e juni! Pepp pepp!

Jag passar i alla fall på att planera matinköp inför kommande veckas matlådor idag. Denna gången testar jag nått nytt - Quesadillas (utifrån detta receptet), fast denna gången med brie, salami, ruccola och soltorkade tomater. Kan inte bli annat än fantastiskt?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0