Hemma, och jordgubbstårta!

 
 
 
 
 
Hej på er! Nu är jag hemma på sommarlov i Östersund! Vilken grej. Har svårt att förstå att jag blir här i nästan tre hela månader innan jag ska tillbaks till Stockholm igen!

Jag har världens bästa mamma! Hon har bakat min jordgubbstårta till mig! Den var helt fantastiskt god, och helt perfekt! :) Jag har ju dock inte ätit socker eller sötning överhuvudtaget på ca 2 månader, så det kändes väldigt väldigt sött, haha! Men väldigt god var den. Jag njöt, och fler bitar blir det nog!

Jag tycker att ni alla ska testa att göra denna tårta i sommar. Den är lite meckig med vaniljkräm som måste göras dagen innan montering osv, men det är värt det! Den slår ALLA tårtor jag någonsin har ätit. Lovar! HÄR hittar ni mitt recept på jordgubbstårta! Lycka till, och ni kommer inte ångra att testa den :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0