Från februari in i mars!

Vad snabbt det går - vi är redan inne i mars! Det har varit mycket de senaste dagarna och jag är otroligt trött så jag har inte haft tid till att uppdatera! Jag ska ju ha månadsutmaningar detta år, i februari så hade jag dessa "riktlinjer". Jag klarade det någorlunda - jag missade något spinningpass och åt lite LCHF-dessert någon söndag också, men annars så har jag skött mig väldigt bra tycker jag!

Mars månad ser ut så här:
 
Kosten
-Jag äter endast råvaror med mindre än 5 kollisar per 100g (dock 1msk mandelmjöl tillåtet till frukostgröten).
-Jag utesluter socker och sötning i alla dess former - inga undantag!
-Jag äter "rena måltider". Kött, fett, grönt ska finnas på tallriken.

Träningen
-Jag fortsätter med mina PT-pass
-Minst ett spinningpass i veckan
-Minst två utomhusPW's i veckan.
-Minst 2x45 minuter på crossen alt. 2x30min löpband.

Det här är ju egentligen inga konstigheter! Lite svårt att hålla koll på råvaror med mindre än 5kollisar per 100g, men det är bara bra att jag tvingas in i det tänket igen (så som jag gjorde när jag startade med LCHF 2012). Jag vet också att träningen kan falla bort någon dag i veckan beroende på hur skolan ser ut, men det är bara något jag får ta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0